Fitness


Body Fit - zajęcia skupiające się na wzmocnieniu dolnych partii ciała takich jak pośladki, uda, łydki oraz obręczy barkowej czyli barki, ramiona (co nadaje ciału figurę klepsydry jakże pożądanej przez Panie) zajęcia z wykorzystaniem sprzętów takich jak stepy, piłki duże i małe, hantle.

BodyHIIT - Na trening HIIT składają się naprzemienne okresy wysoko i średnio intensywnych, zazwyczaj krótkich przedziałów ćwiczeń. Dobrane ćwiczenie może być dowolne, ponieważ najistotniejsza jest intensywność jego wykonywania, a nie samo ćwiczenie. Najczęściej spotykanymi rodzajami ćwiczeń w treningu HIIT są te, które tradycyjnie wykonywane są jako aerobowe: bieg, jazda na rowerze/rowerze stacjonarnym, suche wiosła. Różnica w stosunku do typowych ćwiczeń aerobowych polega przede wszystkim na intensywności.

BodyShape (Step&Shape) - trening wzmacniający idealny dla osób chcących posiadać mocne i ładnie zarysowane mięśnie. Są to serie prostych ćwiczeń z użyciem hantli. Wpływają na proporcjonalne kształtowanie sylwetki. Ze względu na swą prostotę połączoną ze skutecznością, kierowane są do osób o różnym poziomie zaawansowania, wieku i kondycji fizycznej.

BPU (Brzuch, pośladki, uda) - ćwiczenia kształtujące problematyczne partie pośladków, brzucha i ud. Najlepsze jeżeli chcemy skutecznie podkreślić i ujędrnić dolne partie ciała. Dzięki nim nareszcie pozbędziesz się cellulitu.

Cardio - inaczej trening wytrzymałościowy lub tlenowy. Przeznaczony dla osób chcących uzyskać szybkie efekty w krótkim czasie. Ćwiczenia cardio nie tylko poprawiają pracę serca i zmniejszają ryzyko jego chorób, ale także zwiększają metabolizm do 24 godzin po treningu.

CardioShape - trening ogólnorozwojowy wzmacniający i kształtujący wszystkie grupy mięśniowe z wykorzystaniem hantli oraz obciążników na kostki, , ukierunkowany na rozwój podstawowych grup mięśniowych w naszym ciele. Zajęcia przeplatane ćwiczeniami cardio powodującymi spalanie tkanki tłuszczowej. Charakteryzują się dużą liczbą (od kilkunastu do kilkuset) powtórzeń ćwiczeń z obciążeniem. Efektem tych ćwiczeń jest podniesienie siły mięśniowej, wyrzeźbienie mięśni i ich wysmuklenie oraz ujędrnienie całego ciała, spalanie tkanki tłuszczowej.

Cross Fitness - popularny program ćwiczeniowy stosowany w wielu szkołach policyjnych, jednostkach taktycznego reagowania, specjalizowanych jednostkach wojskowych. Polecany przez mistrzów sztuk walk oraz wybitnych sportowców na całym świecie. Zajęcia charakteryzują się dużą intensywnością ale również wyjątkowymi efektami.

Fat-Burning - to inaczej „spalanie tłuszczu”. Jest to zestaw prostych, ale umiarkowanie intensywnych ćwiczeń, które pomogą spalić Ci zbędną tkankę tłuszczową, a przy okazji dadzą trochę rozrywki. Ćwiczenia te są oparte o średnio zaawansowane układy choreograficzne, dlatego też bardzo często po taki rodzaj ćwiczeń odchudzających sięgają największe leniuchy, bo w końcu taniec to zabawa.

Pilates - to system ćwiczeń polegający na mobilizowaniu i wzmacnianiu mięśni przy kręgosłupie i tych na dnie miednicy. Pilates skupia się na mięśniach głębokich tych, których w trakcie tradycyjnego treningu siły nie wzmacniamy. Pozwala nam odnaleźć „siłę środka”. Dzięki nim zachowasz odpowiednią postawę ciała.

Relax stretching - zajęcia uelastyczniające mięśnie całego ciała. Spokojne ćwiczenia rozciągające niwelują napięcie oraz pomagają pozbyć się bólu mięśni i stawów.


Stop cellulit - zajęcia przygotowane z myślą o wszystkich tych, którzy chcą uniknąć, bądź zredukować objawy cellulitu. Trening aerobowy, wzmacniający, który pozwoli na ukształtowanie naszego ciała. Jeśli mamy kompleksy na punkcie naszych ramion, ud, pośladów i brzuchów to koniecznie powinniśmy udać się na te zajęcia. Dzięki treningowi usuwamy toksyny z zakamarków naszego ciała.

Tabata&Strech (Fat Killer) - krótki, ale intensywny trening interwałowy, który skutecznie spala tkankę tłuszczową, kształtuje sylwetkę, przyspiesza metabolizm oraz poprawia wydolność organizmu. Zajęcia te poprzedzone są rozgrzewką przygotowującą organizm do wysiłku i zakończone pól godzinną stretchingu wszystkich partii mięśniowych.

TBC (Total Body Condition) - inaczej mówiąc jest to kompleksowy trening wytrzymałościowo-wzmacniający. Pierwsza część - aerobowa poprawia kondycję, wydolność oddechową oraz przyspiesza krążenie, dzięki czemu nasza skóra staje się jędrniejsza i ładniejsza, a druga część wzmacniająca (z wykorzystaniem przyrządów takich jak hantle, gumy, obciążenia) uruchamia mięśnie górnej i dolnej części ciała, pozwalając na wymodelowanie całej sylwetki.

TBC Power - trening ogólnorozwojowy, skupiający się na ćwiczeniach mięśni wszystkich parti ciała od ramion poprzez linię biustu, brzuch, uda aż do pośladków. Zajęcia składają się z ćwiczeń siłowych, które pozwalają wyrzeźbić mięśnie oraz aerobowych, które zapewniają spalanie tkanki tłuszczowej. Trening wpływa również korzystnie na zwiększenie siły mięśniowej oraz wydolności fizycznej organizmu. W zajęciach wykorzystuje się różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, czasem piłki i sztangi. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness.

Zdrowy kręgosłup (Szkoła Pleców) - zajęcia prowadzone przez doświadczoną trenerkę, pozwalają wzmocnić mięśnie grzbietu, uczą zachowania prawidłowej postawy ciała oraz niwelują ból kręgosłupa. Regularne ćwiczenia pozwalają cieszyć się wysokim komfortem życia przez długie lata. Polecamy dla osób w każdym wieku.